Eve bir fatura daha günü günlüğü.

Eve bir fatura daha gönderdiler. Geçmişimle ilgili hatıralarım sadece faturalar. Geçen yıldan kalmış ödenmemiş bir fatura var masamın üzerinde. Ödenseymiş belki bugün sular akıyor olacakmış. Bayramda belediyeden tebrik faturaları geliyor neyse ki. En fazla 20 yıl önce masamın üzerine bıraktığım geçen yıldan kalma faturanın arkasına resim çizdim. Ödemeye kıyamadım. Sıklıkla resim yapmam ben. Kıtlıkla yaparım. Genellikle sigaradan ev kibritten araba gibi şeyler yaparım. Bir kez sabundan gemi de yaptım, ama suda eridi. Faturanın üzerindeki resim de öyle. İnsanlarla ilgili bir resim. Üzerinde insan figürü yok ama. Ben insan çizmekte çok kötüyüm. Bu yüzden insanları anlatmak için meyve tabağı veya vazo çizmek durumundayım. Hangi noktada daha insan anlatıyor olduklarını çok iyi anlayamadım ama kesinlikle insanla ilgililer. Siyah beyaz bir çizim çünkü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder